فروش

اشتراک گذاشته شده با :

آمار فروش تبلت

افزایش یازده درصدی فروش تبلت ها در سه ماهه اخیر در
افزایش یازده درصدی فروش تبلت ها در سه ماهه اخیر در
چیزی که گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند رشد 11 درصدی و فروش 49.3 میلیون تبلت در سه ماه دوم سال 2014 است. تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! با وجود این آمار تشویق کننده، اما به صورت پی‌در‌پی در سه‌ماهه‌‌های گذشته 2014 افت 1.5 درصدی را در این بازار شاهد بوده‌ایم. تحلیلگر آقای ژان فیلیپ بوچارد رشد فزاینده اندازه صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند را در کنار کاربرانی که از تبلت خود برای مدت زمانی طولانی استفاده می‌کنند قرار داده و از آن دلیل افت فروش تبلت‌ها را در زمان ارتقای به یک محصول جدید بیرون کشیده است. اپل پرچم بیشترین فروش تبلت‌ها را بالا گرفته و  13.3 میلیون واحد آیپد را در سه ماهه دوم که البته در مقابل سه ماهه اول کاهش فروش را نشان می‌دهد، فروخته است. سامسونگ همچنین نسبت به سه ماهه اول با کاهش فروش رو به رو بوده و سهم بازارش به 17.2 درصد تنزل پیدا کرده است. اوضاع برای کمپانی چینی لنوو بهتر به نظر می‌رسد و با اینکه لقب تولید کننده کامپیوتر را یدک می‌کشد از شرکت ایسوس جلو افتاده و 2.4 میلیون واحد تبلت را فروخته و 4.9 درصد از سهم بازار را از آن خود کرده است. این درصد برای ایسوس به 4.6 درصد و برای ایسر به 2 درصد می‌رسد. این مطالعات توسط IDC صورت گرفته و گزارش می‌دهد که اخیرا کمپانی‌هایی که از فروش گوشی‌های هوشمند یا کامپیوتر به بازار تبلت‌ها روی آورده‌اند موفقیت‌هایی را به همراه داشته‌اند. و هر کدام از این کمپانی‌ها اکنون به جای فروش کامپیوتر یا گوشی، تبلت‌های خود را پیشنهاد می‌دهند و سهمی را از بازار تبلت‌ها بدست آورده‌اند. blog.gsmarena TagsGalaxy Tab, iPad, Tablet, tablet sales, آمار فروش تبلت, اپل, افزایش فروش تبلت ها, ایسر, ایسوس, بازار تبلت, تبلت, تبلت آیپد, سامسونگ, فروش تبلت, لنوو

آمار فروش تبلت ها در سه ماهه پایانی 2015 کماکان خب
آمار فروش تبلت ها در سه ماهه پایانی 2015 کماکان خب
طبق آخرین گزارش موسسه  IDC، اگرچه فروش آیپد شرکت اپل نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 24 درصد کاهش یافته، با این حال این محصول با کسب 24.5 درصد از سهم بازار در این بازه زمانی ،کماکان به عنوان پرفروش ترین تبلت جهان شناخته می شود. تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی دانلود اپلیکیشن وبگردی و خبرگردی «قطار» دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید! طبق آخرین آمار ارائه شده توسط موسسه IDC، کوپرتینوها طی سه ماه پایانی سال 2015 موفق به فروش 16.1 میلیون آی‌پد شده‌اند که بخش کثیری از آن مربوط به آی‌پد پرو است. آی‌پد پرو که دارای نمایشگر غول‌پیکر 12.5 اینچی و تراشه A9X هست، توانسته نظر بسیاری از علاقه‌مندان به تبلت‌ها را جلب کند به طوری که کارشناسان تخمین می‌زنند اپل حدود 2 میلیون از این محصول را طی سال ماه ابتدای سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. در سوی دیگر IDC معتقد است که مایکروسافت نیز شانه‌به‌شانه اپل در بازار تبلت ها پیش می‌رود و انتظار می‌رود رقمی بالغ بر 1.6 میلیون سرفیس 3 و 4 در بازه ذکر شده به فروش رسد. همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌شود، پس از اپل، سامسونگ با فروش 9 میلیون انواع تبلت در سه ماه پایانی سال گذشته با تصاحب 13.7 درصد از بازار، رتبه دوم جدول موفق‌ترین شرکت‌ها را در این حوزه کسب کرده است؛ البته فروش تبلت‌های ساخت سامسونگ نیز نسبت به مدت مشابه سال 2014 با کاهش 18.1 درصدی روبه‌رو بوده‌اند. آمازون لنوو و هواوی نیز به ترتیب با فروش 5.2، 3.2 و 2.2 میلیون تبلت در بازه زمانی ذکر شده اکنون 7.9، 4.8 و 3.4 درصد این بازار را در اختیار دارند. به طور کلی بیش از 65.9 میلیون تبلت در سه‌ماهه پایانی سال 2015 راهی بازار گردیده که اگر با میزان فروش 74.6 میلیون دستگاه در سال 2014 مقایسه شود، نشان‌دهنده کاهش 13.7 درصدی است. phonearena Tagsآمار فروش آی‌پد, آمار فروش آیپد در سه ماه پایانی 2015, آمار فروش تبلت, آمار فروش تبلت در سال 2015, آمار فروش سرفیس
فروش تبلت ها در سه ماهه چهارم سال 2015 بیش از 20 …
فروش تبلت ها در سه ماهه چهارم سال 2015 بیش از 20 …
بازار تبلت ها سه ماهه پایانی سال 2015 را در حالی به اتمام رساند که شاهد افت فروشی 13.8 درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه در 2014 بود. ناگفته نماند که طی این مدت 65.34 میلیون دستگاه از گجت های یاد شده توسط کاربران خریداری گشته که این میزان علیرغم افت سالانه رشدی 23.0 درصدی را نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته میلادی روایت می کند. البته هر چند در انتهای 2015 و فصل منتهی به تعطیلات اعداد و ارقام نسبت به سه ماهه پیش از آن بهبود یافته اند ولی میزان تنزل سالانه روایت گر اوضاع نابسامان و ناخوشایند بازاری است که از آن سخن می گوییم. در همین راستا می توان اشاره نمود با اینکه در این بازه سه ماهه آیپد پرو اپل بیشتر از بقیه تبلت ها خودنمائی می کرد اما آیپد ایر 2 این کمپانی بود که توانست در خلال اکتبر تا دسامبر 16.1 میلیون دستگاه بفروشد و دلیل آن نیز جشنواره های فروش آنلاینی بودند که این دیوایس را ارائه می دادند. تبلت فایر آمازون نیز به دلیل قیمت پائینی که داشت در این فصل از فروش بالایی برخوردار بود و توانست از شرکت های ناشناخته که دیوایس های ارزان ارائه می دهند، پیشی بگیرد. تولید کننده های تبلت های ارزان قیمت به طور کلی 20.3 میلیون دستگاه فروخته اند که نسبت به سه ماهه سوم سال 2015 میلادی حدود 5 درصد کاهش داشته. نکته جالبی که بد نیست در مورد آمار فروش تبلت در سه ماهه ی پایانی سال پیش بدانید، تولید و فروش شرکت هوآوی است که توانست در چین و دیگر کشورهای دنیا فروش بالایی داشته باشد به طوری که حتی از کمپانی با تجربه ایسوس نیز برای اولین بار پیشی بگیرد. تمامی کمپانی ها به غیر از اپل، در سه ماهه چهارم سال 2015 میلادی 28.94 میلیون دستگاه تبلت فروخته اند که رشد سالانه ی 6.4 درصدی آنها را نشان می دهد. این رقم در چنین بازار آشفته ای بسیار قابل توجه به شمار می رود اما برای اعتبار شرکتی همانند سامسونگ که رقیب اپل هم به شمار می رود چندان خوب نیست. البته جا دارد اشاره نمائیم غول تکنولوژی کره ای در این زمان بیشتر تمرکز خود را روی تبلت های ارزان و 7 اینچی و 9.6 اینچی اش گذاشته بود که موجب شد رشد کمی در میزان فروش خود را رقم بزند.
فروش تبلت ها در سه ماهه چهارم سال 2015 بیش از 20 …
فروش تبلت ها در سه ماهه چهارم سال 2015 بیش از 20 …
بازار تبلت ها سه ماهه پایانی سال 2015 را در حالی به اتمام رساند که شاهد افت فروشی 13.8 درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه در 2014 بود. ناگفته نماند که طی این مدت 65.34 میلیون دستگاه از گجت های یاد شده توسط کاربران خریداری گشته که این میزان علیرغم افت سالانه رشدی 23.0 درصدی را نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته میلادی روایت می کند. البته هر چند در انتهای 2015 و فصل منتهی به تعطیلات اعداد و ارقام نسبت به سه ماهه پیش از آن بهبود یافته اند ولی میزان تنزل سالانه روایت گر اوضاع نابسامان و ناخوشایند بازاری است که از آن سخن می گوییم. در همین راستا می توان اشاره نمود با اینکه در این بازه سه ماهه آیپد پرو اپل بیشتر از بقیه تبلت ها خودنمائی می کرد اما آیپد ایر 2 این کمپانی بود که توانست در خلال اکتبر تا دسامبر 16.1 میلیون دستگاه بفروشد و دلیل آن نیز جشنواره های فروش آنلاینی بودند که این دیوایس را ارائه می دادند. تبلت فایر آمازون نیز به دلیل قیمت پائینی که داشت در این فصل از فروش بالایی برخوردار بود و توانست از شرکت های ناشناخته که دیوایس های ارزان ارائه می دهند، پیشی بگیرد. تولید کننده های تبلت های ارزان قیمت به طور کلی 20.3 میلیون دستگاه فروخته اند که نسبت به سه ماهه سوم سال 2015 میلادی حدود 5 درصد کاهش داشته. نکته جالبی که بد نیست در مورد آمار فروش تبلت در سه ماهه ی پایانی سال پیش بدانید، تولید و فروش شرکت هوآوی است که توانست در چین و دیگر کشورهای دنیا فروش بالایی داشته باشد به طوری که حتی از کمپانی با تجربه ایسوس نیز برای اولین بار پیشی بگیرد. تمامی کمپانی ها به غیر از اپل، در سه ماهه چهارم سال 2015 میلادی 28.94 میلیون دستگاه تبلت فروخته اند که رشد سالانه ی 6.4 درصدی آنها را نشان می دهد. این رقم در چنین بازار آشفته ای بسیار قابل توجه به شمار می رود اما برای اعتبار شرکتی همانند سامسونگ که رقیب اپل هم به شمار می رود چندان خوب نیست. البته جا دارد اشاره نمائیم غول تکنولوژی کره ای در این زمان بیشتر تمرکز خود را روی تبلت های ارزان و 7 اینچی و 9.6 اینچی اش گذاشته بود که موجب شد رشد کمی در میزان فروش خود را رقم بزند.