فروش

اشتراک گذاشته شده با :

businessinsider

آگهی فروش موثر با برداشتن ۳ گام
آگهی فروش موثر با برداشتن ۳ گام
آگهی فروش موثر می تواند به افزایش فروش و سهم بازار کمک شایانی کند. پرسش این است برای داشتن آگهی خوب برای جذب مشتری و فروش اثر بخش چه راهکارهایی وجود دارد؟ در شرایط چالش‌برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت نقدی یا با کارت‌های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت‌فرسا است. در شرایط چالش‌برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت به صورت نقدی یا از طریق کارت‌های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت‌فرسا است. دقیقا به همین دلیل ترغیب خریداران بالقوه از طریق آگهی مهم است و همیشه نیز مهم خواهد بود. مطلب مرتبط: تبلیغات محیطی در واقع، ارائه‌ی آگهی فروش موثر و جذاب در بازار کسب و کار بیش از گذشته مطرح است. زمانی که تبلیغات به درستی انجام ‌شود، با فراهم‌کردن انگیزه‌ی لازم برای اقدام عملی قبل از اتمام زمان محدود پیشنهادها، می‌تواند مشتریان را جذب کسب و کار شما ‌کند. آنچه شما باید برای یک آگهی فروش موثر انجام دهید. ۱. روی تلاش‌تان تمرکز کنید آگهی فروش موثر می‎تواند مشتریان دائمی را به خرید مجدد ترغیب کند، و به خلق حلقه‌های جدید مشتریان و جذب مشتریانِ رقیبان، و همچنین تشویق مشتریان فعلی به خرید متفاوت و کمک به کسب و کار در دوره‌های رکود اقتصادی کمک کند. اما یک فرایند تبلیغاتی به ندرت می‌تواند همه‌ی آن اهداف را در یک بازه‌ی زمانی خاص تکمیل کند. در نتیجه، باید تصمیم بگیرید که کدام یک از موارد زیر مهم‌ترین اولویت شما است، به طوری که شما بتوانید روی هدفتان تمرکز داشته باشید: *آیا می‌خواهید مشتریان برای تکرار خرید به کرات به شما مراجعه کنند؟یا خرید در حجم بیش‌تر و جذب پیشنهادهای جدید و متفاوت مد نظر شما است؟ *آیا می‌خواهید مشتریان جدیدی را به کسب و کارتان اضافه کنید؟ *آیا می‌خواهید مشتریان باسابقه و قدیمی‌تان دوباره به کسب و کار شما مراجعه کنند؟ *آیا افزایش کسب و کارتان در زمان رکود، روزهای پایان هفته و یا فصول خاص را مدنظر دارید؟ پس از تشریح دقیق و هوشمندانه‌ی مخاطبان و تغییر مدنظر از طریق آگهی  ، این سوال را از خودتان بپرسید: اگر شما یک مشوق زمان محدود ارائه بدهید‌، احتمال دارد که مشتریان مورد نظر شما، به آن واکنش نشان دهند؟ اگر چنین است‌، به مرحله‌ی بعد می‌رویم. مطلب مرتبط: ۱۳ مهارت برای یک فروش فوق‌العاده ۲. برنامه‌ریزی بر روی مشوق‌ها و فروش ویژه یک فرایند آگهی متفکرانه و برنامه‌ریزی‌شده، مشتریان را با ارائه‌ی یکی از فروش های ویٰژه یا مشوق‌های ذیل به اقدام عملی ترغیب می‌کند: *کاهش قیمت، از جمله تخفیف، اعطای کوپن، یا پیشنهادهای ارزش افزوده *پیشنهاد اشانتیون‌ها یا امتحان محصولات برای تضمین محصولات یا خدمات جدید برای مشتریان برای استفاده از آنها *گرد‌هم‌آیی‌ها یا تجربیات برای جذب جمعیت، شور و شوق، خرید و فروش، معرفی به عموم وقتی در مورد مشوق‌های خود تصمیم گرفتید، این حقایق را مدنظر داشته باشید: مشوق‌های تخفیف قیمت‌ها بایستی برای ترغیب مشتریان به اندازه‌ی کافی جذاب باشد، اما این تخفیف قیمت باید به کسب و کار شما لطمه‌ای نزند. از تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی بدون انگیزه (ترغیب کننده) اجتناب کنید، همچنین از تخفیف بسیار زیاد نیز اجتناب داشته باشید مگر این‌که تخفیف‌ها در ایجاد فروش چشمگیر بعدی یا این‌که در جذب مشتریان ارزشمند جدید به کسب و کار شما کمک کنند. کوپن‌ها همیشه به بازگشت مشتریان (مخصوصا در شرایط فعلی که مشتریان با حساب و کتاب هزینه می‌کنند) تاثیر داشته است، به عبارتی دیگر در این دوره‌ی رکود اقتصادی بسیار طرفدار دارند. حتی مصرف‌کنندگان جوان و خریداران ثروتمند- گروهی که به طور سنتی از دریافت کوپن اجتناب می‌کردند- این روزها از این کوپون‌ها استفاده می‌کنند(از ۱ تا ۲ درصد به ۲۰ درصد رسیده است). کوپن‌های چاپ شده اکنون بیشتر از گذشته در جریان هستند، اما کوپن‌های قابل چاپ، توزیع‌شده در وب‌گاه‌ها و از طریق ایمیل، یک راه فوق‌العاده برای آزمون قیمت‌های کسب و کار موردعلاقه قبل از تحمیل هزینه‌های جانبی برای ترویج آن از طریق رسانه‌های دیگر، فراهم می‌کند. نمونه‌ها یا اشانتیون‌ها نیز به مشتریان امکان امتحان محصول را قبل از خرید آن ممکن می‌سازند. نکته‌ی مهم در مورد اشانتیون‌ها این است که اشانتیون نظر مشتری را جلب و به تکرار کسب و کار نیز می‌تواند کمک کند. کسب و کارهای بر خط برای جذب پیوندهای وب‌گاه‌ها، بازدیدکنندگان، ثبت‌نام‌های وب‌گاه و آگهی ، نیاز به تبلیغ اشانتیون‌های رایگان دارند. این نوع تبلیغات به معنای شروع یک رابطه‌ی موفق با مشتریان جدید است. خرده‌فروشان می‌توانند استفاده از اشانتیون‌ها را به گردهم‌آیی‌های تبلیغاتی تغییر دهند. به عنوان مثال کاستکو در تعطیلات آخر هفته را مدنظر قرار دهید. مثال بزرگ دیگر؛ استی لادر با کمک خرده‌فروشان به زنان پیشنهاد میکاپ جزئی رایگان را در کنار گرفتن عکس مشتریان ارائه می‌داد. این عکس‌ها در مرحله بعد برای استفاده در صفحات شبکه‌های اجتماعی مشتریان، از طریق پست الکترونیکی به انها ارسال می‌شد. خدمات کسب و کارها این کار را به خوبی با ارائه نسخه‌های کوچک رایگان انجام می‌دهند. به عنوان مثال، به ماساژ شانه پنج دقیقه‌ای یا یک ساعت مشاوره تزئینات خانه رایگان می‌توان اشاره داشت. درمورد کسب و کارهای حرفه‌ای‌تر، اشانتیون‌ها می‌توانند به صورت بسته‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه شوند، و از طریق آن مشتریان آینده‌نگر را به تعامل سازنده و اعتمادکردن به کسب و کارها (در حین استفاده از خدمات) ترغیب کند. گردهم‌آیی‌ها و تجربیات، مشتریان را برای حضور در جشن‌ها، معرفی محصول، نمایشگاه‌های خاص یا سخنرانی‌ها و دیگر فعالیت‌های مرتبط با برند و ارائه محصول، جلب می‌کند. هنگامی که میزبانی یک گردهم‌آیی را برعهده دارید، مطمئن شوید که همه‌ی جوانب را بخوبی انجام داده‌اید. یک گردهم‌آیی ضعیف توام با بی‌علاقگی بدتر از هیچ است، پس در آموزش و تعیین وظایف کارکنان و اطلاع‌رسانی عموم کوشا باشید. مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین استراتژی های بازاریابی که شرکت تان نیاز دارد ۳. آنچه را شما برای رسیدن به آن از طریق تبلیغات و ارزیابی در نظر دارید، کاملا مشخص کنید. زمانی که مصرف‌کنندگان نیاز به یک مشوق برای خرید دارند، تبلیغات بسیار کارساز است. فقط در مورد آنچه می‌خواهید بدست آورید شفاف عمل کنید. تعداد فروش، حجم مبادلات مالی، نام مشتری مورد نظر، الگوهای خرید که شما می‌خواهید تغییر دهید و یا هر هدف دیگری را که از طریق تبلیغات مد نظر دارید مشخص کنید. سپس آن تغییر مورد نظر را به لحاظ مالی برای کسب و کارتان مشخص کنید. با علم به تاثیر بالقوه‌ی تبلیغات، شما اطلاعات موردنیاز برای اختصاص بودجه‌ی تبلیغات، اختصاص زمان کافی برای کارکنان و سرمایه‌گذاری در انرژی لازم برای انجام تبلیغات که نتایج مثبت کسب و کار را در دروه‌ی زمانی پوشش تبلیغاتی ممکن می‌سازد، در اختیار خواهید داشت. ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده منبع: بیزینس اینسایدر ۳ گام تا یک آگهی فروش موثر داشته باشیم   (مشاهده ۲۸۳ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید ۱۰ چیز شگفت‌انگیز که آدم‌های موفق دوست دارند ۴ راه که با کار کمتر پول بیشتر در بیاورید ۵ ویژگی شخصیتی برای موفقیت در کار ۸ عبارت که در محل کار دوست‌داشتنی‌تر شوید اصول موفقیت کسب و کارها که باید بدانید ۱۷ سخن الهام‌بخش از ثروتمندترین آدم های جهان
در ماه اکتبر برای اولین بار درآمد حاصل از فروش سر…
در ماه اکتبر برای اولین بار درآمد حاصل از فروش سر…
مایکروسافت با معرفی محصول هیبریدی خود یعنی سرفس، به طور واضح اعلام کرد که قصد دارد علاوه بر رقابت با اولترابوک ها، به رقابت با تبلت ها و به خصوص آیپدها هم بپردازد. حال به نظر می رسد برای اولین بار در تاریخ عرضه این محصول، بالاخره اوضاع بازار به نفع مایکروسافت در حال تغییر باشد. هرچند این تغییر کوچک و مقطعی محسوب می شود، اما می تواند برای نادلا و شرکتش پیام های فراوانی داشته باشد. برای اولین بار در ماه اکتبر امسال، سهم مایکروسافت از فروش آنلاین تبلت ها از اپل پیشی گرفت. با ادامه مطلب همراه دیجیاتو باشید. بر اساس گزارش 1010data، در این ماه مایکروسافت توانست 45 درصد از کل درآمد فروش آنلاین تبلت ها در آمریکا را از آن خود کند، در حالی که درآمد اپل از این بخش 17 درصد بوده است. از ماه جولای تا به امروز درآمد حاصل از فروش آنلاین تبلت ها سیر سعودی داشته؛ به طوری که از 145 میلیون دلار در نیمه اول سال، به 205 میلیون دلار در نیمه دوم سال افزایش یافته است. دو عامل را می توان برای این افزایش فروش بیان کرد: اول این که محصول هیبریدی مایکروسافت از لحاظ میانگین قیمت در رنج بالاتری نسبت به آیپدهای اپل قرار دارد. (میانگین قیمت سرفس ها حدود 844 دلار و میانگین قیمت مدل های مختلف آیپد 392 دلار است.) دومین عامل را می توان معرفی نسل تازه این دستگاه ها در نیمه دوم سال دانست. سرفس پرو 3 در ماه جولای، آیپد مینی 4 در سپتامبر و سرفس پرو 4 و سرفس بوک در ماه اکتبر رونمایی و به بازار عرضه شدند. البته ممکن است برخی موافق قراردادن سرفس پروها و سرفس بوک در رده تبلت ها نباشند، اما با توجه به داشتن صفحه نمایش لمسی و قابلیت جدا شدن از داک کیبورد، می توان به نوعی آنها را جزو تبلت ها رده بندی کرد. علاوه بر این، 1010data در بررسی خود محصولات هیبریدی دیگری چون لنوو یوگا 3 را نیز در این گروه قرار داده است. به هر روی، در صورتی که این "لپ لت‌ ها" را از بررسی ها حذف کنیم، می توان گفت که بازار فروش آنلاین تبلت ها در سال 2015 رشد چندانی به خود ندیده است، و حتی در مقاطعی با افت فروش هم مواجه بوده. یکی از تهیه کننده های این گزارش اذعان دارد که محصولات هیبریدی 16 درصد سهم فروش این گروه را در اختیار دارند. البته نباید از نظر دور داشت که فروش آنلاین تنها یکی از چند راه فروش تبلت هاست و آمارهای بالا شامل خرده فروشی ها و یا فروش های عمده به مشتریان حقوقی نمی شود، اما باز هم می شود موفقیت نسبی محصول هیبریدی مایکروسافت را از آن استنباط نمود و دید که آنها تا چه حد در ترغیب کاربران به سمت تبلت-لپ تاپ نه چندان ارزان قیمت خود توفیق داشته اند. اما از یک جهت، نادلا و شرکت متبوعش هنوز راه درازی برای کنار زدن اپل و رسیدن به صدر بازار در پیش دارند، چرا که آمار فروش سالانه حکایت از سهم 34 درصدی تبلت های اپل در مقابل 19 درصد سرفس های ماکروسافت دارد.