فروش

اشتراک گذاشته شده با :

کسب و کار

۱۰ راهبرد فروش ساده برای شرکت های کوچک
۱۰ راهبرد فروش ساده برای شرکت های کوچک
فروش برای یک شرکت کوچک دشوارتر از یک شرکت بزرگ است. ممکن است مشتری‌تان هرگز اسم شرکت شما را نشنیده باشد، شاید پشتیبانی فروش چندانی وجود نداشته باشد، و احتمالا نمی‌توانید برای توسعه و بستن یک حساب، پول زیادی خرج کنید. با این وجود، پیشی گرفتن از رقبای بزرگ در فروش، نه تنها ممکن است، بلکه خیلی هم ساده است.

کارمندان فروش شما زنبور عسل‌ هستند یا زنبور معمول…
کارمندان فروش شما زنبور عسل‌ هستند یا زنبور معمول…
در بازار سهام خرس‌ها و گاوها وجود دارند، ولی در بازار کار فروش چه؟ نظرسنجی اخیر سازمان جهانی پیش‌رو در آموزش فروش دو شخصیت جدید برای حرفه‌ای‌های فروش را نشان داده است؛_ زنبورهای عسل و زنبورهای معمولی.
آگهی فروش موثر با برداشتن ۳ گام
آگهی فروش موثر با برداشتن ۳ گام
آگهی فروش موثر می تواند به افزایش فروش و سهم بازار کمک شایانی کند. پرسش این است برای داشتن آگهی خوب برای جذب مشتری و فروش اثر بخش چه راهکارهایی وجود دارد؟ در شرایط چالش‌برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت نقدی یا با کارت‌های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت‌فرسا است. در شرایط چالش‌برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت به صورت نقدی یا از طریق کارت‌های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت‌فرسا است. دقیقا به همین دلیل ترغیب خریداران بالقوه از طریق آگهی مهم است و همیشه نیز مهم خواهد بود. مطلب مرتبط: تبلیغات محیطی در واقع، ارائه‌ی آگهی فروش موثر و جذاب در بازار کسب و کار بیش از گذشته مطرح است. زمانی که تبلیغات به درستی انجام ‌شود، با فراهم‌کردن انگیزه‌ی لازم برای اقدام عملی قبل از اتمام زمان محدود پیشنهادها، می‌تواند مشتریان را جذب کسب و کار شما ‌کند. آنچه شما باید برای یک آگهی فروش موثر انجام دهید. ۱. روی تلاش‌تان تمرکز کنید آگهی فروش موثر می‎تواند مشتریان دائمی را به خرید مجدد ترغیب کند، و به خلق حلقه‌های جدید مشتریان و جذب مشتریانِ رقیبان، و همچنین تشویق مشتریان فعلی به خرید متفاوت و کمک به کسب و کار در دوره‌های رکود اقتصادی کمک کند. اما یک فرایند تبلیغاتی به ندرت می‌تواند همه‌ی آن اهداف را در یک بازه‌ی زمانی خاص تکمیل کند. در نتیجه، باید تصمیم بگیرید که کدام یک از موارد زیر مهم‌ترین اولویت شما است، به طوری که شما بتوانید روی هدفتان تمرکز داشته باشید: *آیا می‌خواهید مشتریان برای تکرار خرید به کرات به شما مراجعه کنند؟یا خرید در حجم بیش‌تر و جذب پیشنهادهای جدید و متفاوت مد نظر شما است؟ *آیا می‌خواهید مشتریان جدیدی را به کسب و کارتان اضافه کنید؟ *آیا می‌خواهید مشتریان باسابقه و قدیمی‌تان دوباره به کسب و کار شما مراجعه کنند؟ *آیا افزایش کسب و کارتان در زمان رکود، روزهای پایان هفته و یا فصول خاص را مدنظر دارید؟ پس از تشریح دقیق و هوشمندانه‌ی مخاطبان و تغییر مدنظر از طریق آگهی  ، این سوال را از خودتان بپرسید: اگر شما یک مشوق زمان محدود ارائه بدهید‌، احتمال دارد که مشتریان مورد نظر شما، به آن واکنش نشان دهند؟ اگر چنین است‌، به مرحله‌ی بعد می‌رویم. مطلب مرتبط: ۱۳ مهارت برای یک فروش فوق‌العاده ۲. برنامه‌ریزی بر روی مشوق‌ها و فروش ویژه یک فرایند آگهی متفکرانه و برنامه‌ریزی‌شده، مشتریان را با ارائه‌ی یکی از فروش های ویٰژه یا مشوق‌های ذیل به اقدام عملی ترغیب می‌کند: *کاهش قیمت، از جمله تخفیف، اعطای کوپن، یا پیشنهادهای ارزش افزوده *پیشنهاد اشانتیون‌ها یا امتحان محصولات برای تضمین محصولات یا خدمات جدید برای مشتریان برای استفاده از آنها *گرد‌هم‌آیی‌ها یا تجربیات برای جذب جمعیت، شور و شوق، خرید و فروش، معرفی به عموم وقتی در مورد مشوق‌های خود تصمیم گرفتید، این حقایق را مدنظر داشته باشید: مشوق‌های تخفیف قیمت‌ها بایستی برای ترغیب مشتریان به اندازه‌ی کافی جذاب باشد، اما این تخفیف قیمت باید به کسب و کار شما لطمه‌ای نزند. از تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی بدون انگیزه (ترغیب کننده) اجتناب کنید، همچنین از تخفیف بسیار زیاد نیز اجتناب داشته باشید مگر این‌که تخفیف‌ها در ایجاد فروش چشمگیر بعدی یا این‌که در جذب مشتریان ارزشمند جدید به کسب و کار شما کمک کنند. کوپن‌ها همیشه به بازگشت مشتریان (مخصوصا در شرایط فعلی که مشتریان با حساب و کتاب هزینه می‌کنند) تاثیر داشته است، به عبارتی دیگر در این دوره‌ی رکود اقتصادی بسیار طرفدار دارند. حتی مصرف‌کنندگان جوان و خریداران ثروتمند- گروهی که به طور سنتی از دریافت کوپن اجتناب می‌کردند- این روزها از این کوپون‌ها استفاده می‌کنند(از ۱ تا ۲ درصد به ۲۰ درصد رسیده است). کوپن‌های چاپ شده اکنون بیشتر از گذشته در جریان هستند، اما کوپن‌های قابل چاپ، توزیع‌شده در وب‌گاه‌ها و از طریق ایمیل، یک راه فوق‌العاده برای آزمون قیمت‌های کسب و کار موردعلاقه قبل از تحمیل هزینه‌های جانبی برای ترویج آن از طریق رسانه‌های دیگر، فراهم می‌کند. نمونه‌ها یا اشانتیون‌ها نیز به مشتریان امکان امتحان محصول را قبل از خرید آن ممکن می‌سازند. نکته‌ی مهم در مورد اشانتیون‌ها این است که اشانتیون نظر مشتری را جلب و به تکرار کسب و کار نیز می‌تواند کمک کند. کسب و کارهای بر خط برای جذب پیوندهای وب‌گاه‌ها، بازدیدکنندگان، ثبت‌نام‌های وب‌گاه و آگهی ، نیاز به تبلیغ اشانتیون‌های رایگان دارند. این نوع تبلیغات به معنای شروع یک رابطه‌ی موفق با مشتریان جدید است. خرده‌فروشان می‌توانند استفاده از اشانتیون‌ها را به گردهم‌آیی‌های تبلیغاتی تغییر دهند. به عنوان مثال کاستکو در تعطیلات آخر هفته را مدنظر قرار دهید. مثال بزرگ دیگر؛ استی لادر با کمک خرده‌فروشان به زنان پیشنهاد میکاپ جزئی رایگان را در کنار گرفتن عکس مشتریان ارائه می‌داد. این عکس‌ها در مرحله بعد برای استفاده در صفحات شبکه‌های اجتماعی مشتریان، از طریق پست الکترونیکی به انها ارسال می‌شد. خدمات کسب و کارها این کار را به خوبی با ارائه نسخه‌های کوچک رایگان انجام می‌دهند. به عنوان مثال، به ماساژ شانه پنج دقیقه‌ای یا یک ساعت مشاوره تزئینات خانه رایگان می‌توان اشاره داشت. درمورد کسب و کارهای حرفه‌ای‌تر، اشانتیون‌ها می‌توانند به صورت بسته‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه شوند، و از طریق آن مشتریان آینده‌نگر را به تعامل سازنده و اعتمادکردن به کسب و کارها (در حین استفاده از خدمات) ترغیب کند. گردهم‌آیی‌ها و تجربیات، مشتریان را برای حضور در جشن‌ها، معرفی محصول، نمایشگاه‌های خاص یا سخنرانی‌ها و دیگر فعالیت‌های مرتبط با برند و ارائه محصول، جلب می‌کند. هنگامی که میزبانی یک گردهم‌آیی را برعهده دارید، مطمئن شوید که همه‌ی جوانب را بخوبی انجام داده‌اید. یک گردهم‌آیی ضعیف توام با بی‌علاقگی بدتر از هیچ است، پس در آموزش و تعیین وظایف کارکنان و اطلاع‌رسانی عموم کوشا باشید. مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین استراتژی های بازاریابی که شرکت تان نیاز دارد ۳. آنچه را شما برای رسیدن به آن از طریق تبلیغات و ارزیابی در نظر دارید، کاملا مشخص کنید. زمانی که مصرف‌کنندگان نیاز به یک مشوق برای خرید دارند، تبلیغات بسیار کارساز است. فقط در مورد آنچه می‌خواهید بدست آورید شفاف عمل کنید. تعداد فروش، حجم مبادلات مالی، نام مشتری مورد نظر، الگوهای خرید که شما می‌خواهید تغییر دهید و یا هر هدف دیگری را که از طریق تبلیغات مد نظر دارید مشخص کنید. سپس آن تغییر مورد نظر را به لحاظ مالی برای کسب و کارتان مشخص کنید. با علم به تاثیر بالقوه‌ی تبلیغات، شما اطلاعات موردنیاز برای اختصاص بودجه‌ی تبلیغات، اختصاص زمان کافی برای کارکنان و سرمایه‌گذاری در انرژی لازم برای انجام تبلیغات که نتایج مثبت کسب و کار را در دروه‌ی زمانی پوشش تبلیغاتی ممکن می‌سازد، در اختیار خواهید داشت. ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده منبع: بیزینس اینسایدر ۳ گام تا یک آگهی فروش موثر داشته باشیم   (مشاهده ۲۸۳ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید ۱۰ چیز شگفت‌انگیز که آدم‌های موفق دوست دارند ۴ راه که با کار کمتر پول بیشتر در بیاورید ۵ ویژگی شخصیتی برای موفقیت در کار ۸ عبارت که در محل کار دوست‌داشتنی‌تر شوید اصول موفقیت کسب و کارها که باید بدانید ۱۷ سخن الهام‌بخش از ثروتمندترین آدم های جهان
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
یک قیف فروش مسیر حرکتی است که مشتریان بالقوه را جذب کرده و آن ها را از طریق فعالیت های بازاریابی از نقطه آگاهی از محصول شما تا علاقه مند شدن، تمایل داشتن و نهایتاً فروش به آن ها می رساند. اما ببینیم چطور باید آن را درست کنیم؟ یکی از مهم ترین کارهایی که…
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
یک قیف فروش مسیر حرکتی است که مشتریان بالقوه را جذب کرده و آن ها را از طریق فعالیت های بازاریابی از نقطه آگاهی از محصول شما تا علاقه مند شدن، تمایل داشتن و نهایتاً فروش به آن ها می رساند. اما ببینیم چطور باید آن را درست کنیم؟ یکی از مهم ترین کارهایی که…
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
یک قیف فروش مسیر حرکتی است که مشتریان بالقوه را جذب کرده و آن ها را از طریق فعالیت های بازاریابی از نقطه آگاهی از محصول شما تا علاقه مند شدن، تمایل داشتن و نهایتاً فروش به آن ها می رساند. اما ببینیم چطور باید آن را درست کنیم؟ یکی از مهم ترین کارهایی که…
نُه روش برای افزایش فروش
نُه روش برای افزایش فروش
حتی اگر یک فروشنده خوب و موفق هم باشید، همیشه راه هایی برای رشد و بهبود عملکرد شما وجود دارد. در ادامه نکاتی را برای شما یادآور می شویم که برای عبور از حدود درآمدی گذشته خود و افزایش فروش نیاز دارید:   1- محصول خودتان را بفروشید مهم نیست که مشغول فروش چه چیزی هستید، باید تمام زیر و بم محصول و خدمات خود را به خوبی بشناسید…
همایش شیوه های نوین بازاریابی و فروش مدرن
همایش شیوه های نوین بازاریابی و فروش مدرن
مدرسه عالی کسب‌وکار البرز با هدف کمک به توسعه صنایع و مشاغل استان البرز، با  بهره‌گیری از تیمی متشکل از اساتید صاحب‌نظر کشور و با حمایت جامعه مدیران و کارآفرینان حرفه‌ای اروپا و آسیا، در نظر دارد سومین همایش شیوه‌های نوین بازاریابی و فروش مدرن را برگزار کند. مجید حقیقی، دبیر این همایش، در گفت‌وگو با خبرنگار «شنبه» گفت: «در این همایش جمعی از مقامات و مسئولان استان، مدیران صنایع، دانشجویان، اساتید و رسانه‌ها حضور می‌یابند. دکتر احد حیدری با موضوع فروش هوشمند در هزاره سوم، دکتر محمدرضا نمازی با موضوع تکنیک‌های خلاقیت در فروش و دکتر مهدی جبرائیلی دبیرکل جامعه کارآفرینان حرفه‌ای اروپا و آسیا، قرار است با موضوع کاربرد شبکه‌های اجتماعی در توسعه تجارت در این برنامه سخنرانی کنند و مطالبی را برای شرکت‌کنندگان ارائه دهند.» این همایش با توجه به نیاز بنگاه‌های اقتصادی کشور برای رسیدن به راهکارهایی برای رفع مشکلات ناشی از دوران تحریم، در روز ۲۴ شهریورماه در سالن میلاد شهرداری کرج و با پشتیبانی شهرداری، فرش وزرا و هفته‌نامه شنبه به عنوان حامی رسانه‌ای استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود.
۴۰ نکته طلایی موفقیت در بازاریابی و فروش
۴۰ نکته طلایی موفقیت در بازاریابی و فروش
موفقیت در بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش برای هر محصول و خدماتی نیاز به ترفندها و آموزه‌های خاصی دارد که با فراگیری آن‌ها می‌توان در حرفه‌ی خود بهترین بود. در این‌جا ۴۰ نکته‌ی کاربردی و آسان برای موفقیت در امر بازاریابی و فروش آمده است. ۱- در شروع مذاکره از مشتری سوالات باز بپرسید. ۲- در پایان مذاکره از مشتری سوالات بسته بپرسید. ۳- قبل از مذاکره سوالات مشتری را پیش‌بینی کنید. ۴- با اجازه مشتری از او سوال بپرسید. ۵- هیچ وقت از کلمات ولی، شاید، اما، اگر و… استفاده نکنید. ۶- با مشتری منفی صحبت نکنید. (نمی شود، نمی‌توانیم و…) ۷- کالا و خدمات خود را بزرگنمایی نکنید. ۸- نسبت به مشتری پیشداوری و قضاوت نکنید. ۹- به مشتری برای خرید اصرار نکنید. ۱۰- مشتریان خود را به ناهار و صبحانه کاری دعوت کنید.   مطلب مرتبط : ۱۰ نکته حیاتی برای یک طرح بازاریابی در ۲۰۱۶   ۱۱- اشتباه خود را در قبال مشتری بپذیرید. ۱۲- کار مشتری را تا حصول نتیجه پیگیری کنید. ۱۳- نقاط ضعف و قوت رقبا را شناسایی و با خود مقایسه کنید. ۱۴- با مشتری ناراضی جر و بحث نکنید. ۱۵- جملات انرژی زا و الهام بخشی را در دفتر خود نصب کنید. ۱۶- با مشتری با لحن دوستانه و مودبانه صحبت کنید. ۱۷- وقت شناس باشید. ۱۸- در برابر مسائل مشتری راه‌حل گرا باشید. ۱۹- در انجام کار مشتری نتیجه گرا باشید. ۲۰- تفاوت و تمایز کالا و خدمات خود را نسبت به رقبا به مشتری بگویید.   مطلب مرتبط : ۱۰ روش آسان برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما   ۲۱- برای تایید صحبت خود قسم نخورید. ۲۲- یادگیری مستمر و مدام داشته باشید. (تصویری، صوتی، کتبی) ۲۳- از نظر و پیشنهاد مشتریان برای فروش بیشتر و بهتر استفاده کنید. ۲۴- به انتقاد و شکایت مشتری احترام بگذارید. ۲۵- در حضور مشتری از کالا و خدمات رقبا بدگویی نکنید. ۲۶- خدمات بیشتر و بهتر به مشتری بدهید. ۲۷- در سلام دادن به مشتری پیشقدم باشید. ۲۸- محیط کار منظم و مرتبی داشته باشید. ۲۹- مسائل خصوصی خود و سازمان خود را برای مشتری بیان نکنید. ۳۰- به مشتری نه بگویید اما با دلیل منطقی.   مطلب مرتبط : ۷ بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار   ۳۱- پس از سوال پرسیدن از مشتری سکوت کنید و گوش کنید. ۳۲- مشتریان را در تامین کالا، تبلیغات و… حمایت و پشتیبانی کنید. ۳۳- هنگام مذاکره با مشتری، کلمات خود را تکرار نکنید. ۳۴- هنگام مذاکره با مشتری ارتباط چشمی داشته باشید. ۳۵- قبل از شروع مذاکره با مشتری به دلیل وقت ملاقات و مذاکره از او تشکر کنید. ۳۶- به همه مشتریان کوچک و بزرگ یکسان احترام بگذارید. ۳۷- به بهانه‌های مختلف با مشتری مداوم و مستمر ارتباط داشته باشید. ۳۸- مشتری را مورد انتقاد و سرزنش قرار ندهید. ۳۹- هنگام خرید مشتری تضمین کلامی و کتبی (تایید) بدهید. ۴۰- هیچ وقت از پاسخ نه مشتری ناراحت نشوید. مطلب مرتبط : ۴ راه ایجاد استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک سایت کسب و کار بازده (مشاهده ۱۸۵ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید بازاریابی اینترنتی چیست ؟ ۱۰ فرمول موفقیت در کسب و کار ۵ روش کسب درآمد جانبی در کنار درآمد اصلی شکست پایان راه نیست؛فرصتی برای یادگیری است هوش اجتماعی کسب و کار و زندگی شما را نجات می دهد ۶ کارآفرین از منبع الهام بخش سخت کوشی‌ شان می‌گویند
۴۰ نکته طلایی موفقیت در بازاریابی و فروش
۴۰ نکته طلایی موفقیت در بازاریابی و فروش
موفقیت در بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش برای هر محصول و خدماتی نیاز به ترفندها و آموزه‌های خاصی دارد که با فراگیری آن‌ها می‌توان در حرفه‌ی خود بهترین بود. در این‌جا ۴۰ نکته‌ی کاربردی و آسان برای موفقیت در امر بازاریابی و فروش آمده است. ۱- در شروع مذاکره از مشتری سوالات باز بپرسید. ۲- در پایان مذاکره از مشتری سوالات بسته بپرسید. ۳- قبل از مذاکره سوالات مشتری را پیش‌بینی کنید. ۴- با اجازه مشتری از او سوال بپرسید. ۵- هیچ وقت از کلمات ولی، شاید، اما، اگر و… استفاده نکنید. ۶- با مشتری منفی صحبت نکنید. (نمی شود، نمی‌توانیم و…) ۷- کالا و خدمات خود را بزرگنمایی نکنید. ۸- نسبت به مشتری پیشداوری و قضاوت نکنید. ۹- به مشتری برای خرید اصرار نکنید. ۱۰- مشتریان خود را به ناهار و صبحانه کاری دعوت کنید.   مطلب مرتبط : ۱۰ نکته حیاتی برای یک طرح بازاریابی در ۲۰۱۶   ۱۱- اشتباه خود را در قبال مشتری بپذیرید. ۱۲- کار مشتری را تا حصول نتیجه پیگیری کنید. ۱۳- نقاط ضعف و قوت رقبا را شناسایی و با خود مقایسه کنید. ۱۴- با مشتری ناراضی جر و بحث نکنید. ۱۵- جملات انرژی زا و الهام بخشی را در دفتر خود نصب کنید. ۱۶- با مشتری با لحن دوستانه و مودبانه صحبت کنید. ۱۷- وقت شناس باشید. ۱۸- در برابر مسائل مشتری راه‌حل گرا باشید. ۱۹- در انجام کار مشتری نتیجه گرا باشید. ۲۰- تفاوت و تمایز کالا و خدمات خود را نسبت به رقبا به مشتری بگویید.   مطلب مرتبط : ۱۰ روش آسان برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما   ۲۱- برای تایید صحبت خود قسم نخورید. ۲۲- یادگیری مستمر و مدام داشته باشید. (تصویری، صوتی، کتبی) ۲۳- از نظر و پیشنهاد مشتریان برای فروش بیشتر و بهتر استفاده کنید. ۲۴- به انتقاد و شکایت مشتری احترام بگذارید. ۲۵- در حضور مشتری از کالا و خدمات رقبا بدگویی نکنید. ۲۶- خدمات بیشتر و بهتر به مشتری بدهید. ۲۷- در سلام دادن به مشتری پیشقدم باشید. ۲۸- محیط کار منظم و مرتبی داشته باشید. ۲۹- مسائل خصوصی خود و سازمان خود را برای مشتری بیان نکنید. ۳۰- به مشتری نه بگویید اما با دلیل منطقی.   مطلب مرتبط : ۷ بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار   ۳۱- پس از سوال پرسیدن از مشتری سکوت کنید و گوش کنید. ۳۲- مشتریان را در تامین کالا، تبلیغات و… حمایت و پشتیبانی کنید. ۳۳- هنگام مذاکره با مشتری، کلمات خود را تکرار نکنید. ۳۴- هنگام مذاکره با مشتری ارتباط چشمی داشته باشید. ۳۵- قبل از شروع مذاکره با مشتری به دلیل وقت ملاقات و مذاکره از او تشکر کنید. ۳۶- به همه مشتریان کوچک و بزرگ یکسان احترام بگذارید. ۳۷- به بهانه‌های مختلف با مشتری مداوم و مستمر ارتباط داشته باشید. ۳۸- مشتری را مورد انتقاد و سرزنش قرار ندهید. ۳۹- هنگام خرید مشتری تضمین کلامی و کتبی (تایید) بدهید. ۴۰- هیچ وقت از پاسخ نه مشتری ناراحت نشوید. مطلب مرتبط : ۴ راه ایجاد استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک سایت کسب و کار بازده (مشاهده ۱۸۵ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید بازاریابی اینترنتی چیست ؟ ۱۰ فرمول موفقیت در کسب و کار ۵ روش کسب درآمد جانبی در کنار درآمد اصلی شکست پایان راه نیست؛فرصتی برای یادگیری است هوش اجتماعی کسب و کار و زندگی شما را نجات می دهد ۶ کارآفرین از منبع الهام بخش سخت کوشی‌ شان می‌گویند