فروش

اشتراک گذاشته شده با :

موفقیت

۴۰ نکته طلایی موفقیت در بازاریابی و فروش
۴۰ نکته طلایی موفقیت در بازاریابی و فروش
موفقیت در بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش برای هر محصول و خدماتی نیاز به ترفندها و آموزه‌های خاصی دارد که با فراگیری آن‌ها می‌توان در حرفه‌ی خود بهترین بود. در این‌جا ۴۰ نکته‌ی کاربردی و آسان برای موفقیت در امر بازاریابی و فروش آمده است. ۱- در شروع مذاکره از مشتری سوالات باز بپرسید. ۲- در پایان مذاکره از مشتری سوالات بسته بپرسید. ۳- قبل از مذاکره سوالات مشتری را پیش‌بینی کنید. ۴- با اجازه مشتری از او سوال بپرسید. ۵- هیچ وقت از کلمات ولی، شاید، اما، اگر و… استفاده نکنید. ۶- با مشتری منفی صحبت نکنید. (نمی شود، نمی‌توانیم و…) ۷- کالا و خدمات خود را بزرگنمایی نکنید. ۸- نسبت به مشتری پیشداوری و قضاوت نکنید. ۹- به مشتری برای خرید اصرار نکنید. ۱۰- مشتریان خود را به ناهار و صبحانه کاری دعوت کنید.   مطلب مرتبط : ۱۰ نکته حیاتی برای یک طرح بازاریابی در ۲۰۱۶   ۱۱- اشتباه خود را در قبال مشتری بپذیرید. ۱۲- کار مشتری را تا حصول نتیجه پیگیری کنید. ۱۳- نقاط ضعف و قوت رقبا را شناسایی و با خود مقایسه کنید. ۱۴- با مشتری ناراضی جر و بحث نکنید. ۱۵- جملات انرژی زا و الهام بخشی را در دفتر خود نصب کنید. ۱۶- با مشتری با لحن دوستانه و مودبانه صحبت کنید. ۱۷- وقت شناس باشید. ۱۸- در برابر مسائل مشتری راه‌حل گرا باشید. ۱۹- در انجام کار مشتری نتیجه گرا باشید. ۲۰- تفاوت و تمایز کالا و خدمات خود را نسبت به رقبا به مشتری بگویید.   مطلب مرتبط : ۱۰ روش آسان برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما   ۲۱- برای تایید صحبت خود قسم نخورید. ۲۲- یادگیری مستمر و مدام داشته باشید. (تصویری، صوتی، کتبی) ۲۳- از نظر و پیشنهاد مشتریان برای فروش بیشتر و بهتر استفاده کنید. ۲۴- به انتقاد و شکایت مشتری احترام بگذارید. ۲۵- در حضور مشتری از کالا و خدمات رقبا بدگویی نکنید. ۲۶- خدمات بیشتر و بهتر به مشتری بدهید. ۲۷- در سلام دادن به مشتری پیشقدم باشید. ۲۸- محیط کار منظم و مرتبی داشته باشید. ۲۹- مسائل خصوصی خود و سازمان خود را برای مشتری بیان نکنید. ۳۰- به مشتری نه بگویید اما با دلیل منطقی.   مطلب مرتبط : ۷ بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار   ۳۱- پس از سوال پرسیدن از مشتری سکوت کنید و گوش کنید. ۳۲- مشتریان را در تامین کالا، تبلیغات و… حمایت و پشتیبانی کنید. ۳۳- هنگام مذاکره با مشتری، کلمات خود را تکرار نکنید. ۳۴- هنگام مذاکره با مشتری ارتباط چشمی داشته باشید. ۳۵- قبل از شروع مذاکره با مشتری به دلیل وقت ملاقات و مذاکره از او تشکر کنید. ۳۶- به همه مشتریان کوچک و بزرگ یکسان احترام بگذارید. ۳۷- به بهانه‌های مختلف با مشتری مداوم و مستمر ارتباط داشته باشید. ۳۸- مشتری را مورد انتقاد و سرزنش قرار ندهید. ۳۹- هنگام خرید مشتری تضمین کلامی و کتبی (تایید) بدهید. ۴۰- هیچ وقت از پاسخ نه مشتری ناراحت نشوید. مطلب مرتبط : ۴ راه ایجاد استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک سایت کسب و کار بازده (مشاهده ۱۸۵ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید بازاریابی اینترنتی چیست ؟ ۱۰ فرمول موفقیت در کسب و کار ۵ روش کسب درآمد جانبی در کنار درآمد اصلی شکست پایان راه نیست؛فرصتی برای یادگیری است هوش اجتماعی کسب و کار و زندگی شما را نجات می دهد ۶ کارآفرین از منبع الهام بخش سخت کوشی‌ شان می‌گویند

۴۰ نکته طلایی موفقیت در بازاریابی و فروش
۴۰ نکته طلایی موفقیت در بازاریابی و فروش
موفقیت در بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش برای هر محصول و خدماتی نیاز به ترفندها و آموزه‌های خاصی دارد که با فراگیری آن‌ها می‌توان در حرفه‌ی خود بهترین بود. در این‌جا ۴۰ نکته‌ی کاربردی و آسان برای موفقیت در امر بازاریابی و فروش آمده است. ۱- در شروع مذاکره از مشتری سوالات باز بپرسید. ۲- در پایان مذاکره از مشتری سوالات بسته بپرسید. ۳- قبل از مذاکره سوالات مشتری را پیش‌بینی کنید. ۴- با اجازه مشتری از او سوال بپرسید. ۵- هیچ وقت از کلمات ولی، شاید، اما، اگر و… استفاده نکنید. ۶- با مشتری منفی صحبت نکنید. (نمی شود، نمی‌توانیم و…) ۷- کالا و خدمات خود را بزرگنمایی نکنید. ۸- نسبت به مشتری پیشداوری و قضاوت نکنید. ۹- به مشتری برای خرید اصرار نکنید. ۱۰- مشتریان خود را به ناهار و صبحانه کاری دعوت کنید.   مطلب مرتبط : ۱۰ نکته حیاتی برای یک طرح بازاریابی در ۲۰۱۶   ۱۱- اشتباه خود را در قبال مشتری بپذیرید. ۱۲- کار مشتری را تا حصول نتیجه پیگیری کنید. ۱۳- نقاط ضعف و قوت رقبا را شناسایی و با خود مقایسه کنید. ۱۴- با مشتری ناراضی جر و بحث نکنید. ۱۵- جملات انرژی زا و الهام بخشی را در دفتر خود نصب کنید. ۱۶- با مشتری با لحن دوستانه و مودبانه صحبت کنید. ۱۷- وقت شناس باشید. ۱۸- در برابر مسائل مشتری راه‌حل گرا باشید. ۱۹- در انجام کار مشتری نتیجه گرا باشید. ۲۰- تفاوت و تمایز کالا و خدمات خود را نسبت به رقبا به مشتری بگویید.   مطلب مرتبط : ۱۰ روش آسان برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما   ۲۱- برای تایید صحبت خود قسم نخورید. ۲۲- یادگیری مستمر و مدام داشته باشید. (تصویری، صوتی، کتبی) ۲۳- از نظر و پیشنهاد مشتریان برای فروش بیشتر و بهتر استفاده کنید. ۲۴- به انتقاد و شکایت مشتری احترام بگذارید. ۲۵- در حضور مشتری از کالا و خدمات رقبا بدگویی نکنید. ۲۶- خدمات بیشتر و بهتر به مشتری بدهید. ۲۷- در سلام دادن به مشتری پیشقدم باشید. ۲۸- محیط کار منظم و مرتبی داشته باشید. ۲۹- مسائل خصوصی خود و سازمان خود را برای مشتری بیان نکنید. ۳۰- به مشتری نه بگویید اما با دلیل منطقی.   مطلب مرتبط : ۷ بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار   ۳۱- پس از سوال پرسیدن از مشتری سکوت کنید و گوش کنید. ۳۲- مشتریان را در تامین کالا، تبلیغات و… حمایت و پشتیبانی کنید. ۳۳- هنگام مذاکره با مشتری، کلمات خود را تکرار نکنید. ۳۴- هنگام مذاکره با مشتری ارتباط چشمی داشته باشید. ۳۵- قبل از شروع مذاکره با مشتری به دلیل وقت ملاقات و مذاکره از او تشکر کنید. ۳۶- به همه مشتریان کوچک و بزرگ یکسان احترام بگذارید. ۳۷- به بهانه‌های مختلف با مشتری مداوم و مستمر ارتباط داشته باشید. ۳۸- مشتری را مورد انتقاد و سرزنش قرار ندهید. ۳۹- هنگام خرید مشتری تضمین کلامی و کتبی (تایید) بدهید. ۴۰- هیچ وقت از پاسخ نه مشتری ناراحت نشوید. مطلب مرتبط : ۴ راه ایجاد استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک سایت کسب و کار بازده (مشاهده ۱۸۵ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید بازاریابی اینترنتی چیست ؟ ۱۰ فرمول موفقیت در کسب و کار ۵ روش کسب درآمد جانبی در کنار درآمد اصلی شکست پایان راه نیست؛فرصتی برای یادگیری است هوش اجتماعی کسب و کار و زندگی شما را نجات می دهد ۶ کارآفرین از منبع الهام بخش سخت کوشی‌ شان می‌گویند
۴۰ نکته طلایی موفقیت در بازاریابی و فروش
۴۰ نکته طلایی موفقیت در بازاریابی و فروش
موفقیت در بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش برای هر محصول و خدماتی نیاز به ترفندها و آموزه‌های خاصی دارد که با فراگیری آن‌ها می‌توان در حرفه‌ی خود بهترین بود. در این‌جا ۴۰ نکته‌ی کاربردی و آسان برای موفقیت در امر بازاریابی و فروش آمده است. ۱- در شروع مذاکره از مشتری سوالات باز بپرسید. ۲- در پایان مذاکره از مشتری سوالات بسته بپرسید. ۳- قبل از مذاکره سوالات مشتری را پیش‌بینی کنید. ۴- با اجازه مشتری از او سوال بپرسید. ۵- هیچ وقت از کلمات ولی، شاید، اما، اگر و… استفاده نکنید. ۶- با مشتری منفی صحبت نکنید. (نمی شود، نمی‌توانیم و…) ۷- کالا و خدمات خود را بزرگنمایی نکنید. ۸- نسبت به مشتری پیشداوری و قضاوت نکنید. ۹- به مشتری برای خرید اصرار نکنید. ۱۰- مشتریان خود را به ناهار و صبحانه کاری دعوت کنید.   مطلب مرتبط : ۱۰ نکته حیاتی برای یک طرح بازاریابی در ۲۰۱۶   ۱۱- اشتباه خود را در قبال مشتری بپذیرید. ۱۲- کار مشتری را تا حصول نتیجه پیگیری کنید. ۱۳- نقاط ضعف و قوت رقبا را شناسایی و با خود مقایسه کنید. ۱۴- با مشتری ناراضی جر و بحث نکنید. ۱۵- جملات انرژی زا و الهام بخشی را در دفتر خود نصب کنید. ۱۶- با مشتری با لحن دوستانه و مودبانه صحبت کنید. ۱۷- وقت شناس باشید. ۱۸- در برابر مسائل مشتری راه‌حل گرا باشید. ۱۹- در انجام کار مشتری نتیجه گرا باشید. ۲۰- تفاوت و تمایز کالا و خدمات خود را نسبت به رقبا به مشتری بگویید.   مطلب مرتبط : ۱۰ روش آسان برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما   ۲۱- برای تایید صحبت خود قسم نخورید. ۲۲- یادگیری مستمر و مدام داشته باشید. (تصویری، صوتی، کتبی) ۲۳- از نظر و پیشنهاد مشتریان برای فروش بیشتر و بهتر استفاده کنید. ۲۴- به انتقاد و شکایت مشتری احترام بگذارید. ۲۵- در حضور مشتری از کالا و خدمات رقبا بدگویی نکنید. ۲۶- خدمات بیشتر و بهتر به مشتری بدهید. ۲۷- در سلام دادن به مشتری پیشقدم باشید. ۲۸- محیط کار منظم و مرتبی داشته باشید. ۲۹- مسائل خصوصی خود و سازمان خود را برای مشتری بیان نکنید. ۳۰- به مشتری نه بگویید اما با دلیل منطقی.   مطلب مرتبط : ۷ بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار   ۳۱- پس از سوال پرسیدن از مشتری سکوت کنید و گوش کنید. ۳۲- مشتریان را در تامین کالا، تبلیغات و… حمایت و پشتیبانی کنید. ۳۳- هنگام مذاکره با مشتری، کلمات خود را تکرار نکنید. ۳۴- هنگام مذاکره با مشتری ارتباط چشمی داشته باشید. ۳۵- قبل از شروع مذاکره با مشتری به دلیل وقت ملاقات و مذاکره از او تشکر کنید. ۳۶- به همه مشتریان کوچک و بزرگ یکسان احترام بگذارید. ۳۷- به بهانه‌های مختلف با مشتری مداوم و مستمر ارتباط داشته باشید. ۳۸- مشتری را مورد انتقاد و سرزنش قرار ندهید. ۳۹- هنگام خرید مشتری تضمین کلامی و کتبی (تایید) بدهید. ۴۰- هیچ وقت از پاسخ نه مشتری ناراحت نشوید. مطلب مرتبط : ۴ راه ایجاد استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک سایت کسب و کار بازده (مشاهده ۱۸۵ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید بازاریابی اینترنتی چیست ؟ ۱۰ فرمول موفقیت در کسب و کار ۵ روش کسب درآمد جانبی در کنار درآمد اصلی شکست پایان راه نیست؛فرصتی برای یادگیری است هوش اجتماعی کسب و کار و زندگی شما را نجات می دهد ۶ کارآفرین از منبع الهام بخش سخت کوشی‌ شان می‌گویند