فروش

اشتراک گذاشته شده با :

برندسازی

چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
یک قیف فروش مسیر حرکتی است که مشتریان بالقوه را جذب کرده و آن ها را از طریق فعالیت های بازاریابی از نقطه آگاهی از محصول شما تا علاقه مند شدن، تمایل داشتن و نهایتاً فروش به آن ها می رساند. اما ببینیم چطور باید آن را درست کنیم؟ یکی از مهم ترین کارهایی که…
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
یک قیف فروش مسیر حرکتی است که مشتریان بالقوه را جذب کرده و آن ها را از طریق فعالیت های بازاریابی از نقطه آگاهی از محصول شما تا علاقه مند شدن، تمایل داشتن و نهایتاً فروش به آن ها می رساند. اما ببینیم چطور باید آن را درست کنیم؟ یکی از مهم ترین کارهایی که…
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
یک قیف فروش مسیر حرکتی است که مشتریان بالقوه را جذب کرده و آن ها را از طریق فعالیت های بازاریابی از نقطه آگاهی از محصول شما تا علاقه مند شدن، تمایل داشتن و نهایتاً فروش به آن ها می رساند. اما ببینیم چطور باید آن را درست کنیم؟ یکی از مهم ترین کارهایی که…
نُه روش برای افزایش فروش
نُه روش برای افزایش فروش
حتی اگر یک فروشنده خوب و موفق هم باشید، همیشه راه هایی برای رشد و بهبود عملکرد شما وجود دارد. در ادامه نکاتی را برای شما یادآور می شویم که برای عبور از حدود درآمدی گذشته خود و افزایش فروش نیاز دارید:   1- محصول خودتان را بفروشید مهم نیست که مشغول فروش چه چیزی هستید، باید تمام زیر و بم محصول و خدمات خود را به خوبی بشناسید…
رابطه بین پیشنهاد ارزش و پیشنهاد فروش منحصربه فرد
رابطه بین پیشنهاد ارزش و پیشنهاد فروش منحصربه فرد
گاهی اوقات، خوانندگان متون بازاریابی ممکن است بین دو عبارت پیشنهاد فروش منحصربه فرد و پیشنهاد ارزش دچار سردرگمی شوند و احساس کنند که این دو عبارت، یک معنای مشترک و دو حالت نوشتاری متفاوت دارد. در این مطلب به بیان تفاوت های موجود و شباهت های این دو مقوله می پردازیم…
اثر دوپامین – چرا رهبران فروش باید مغز تیم فروش خو
اثر دوپامین – چرا رهبران فروش باید مغز تیم فروش خو
چند وقت پیش، در حال قدم زدن در خیابان بودم و با خودم فکر می کردم که مردم واقعاً چرا سیگار مصرف می کنند. ناگهان با خانمی روبرو شدم که در حال روشن کردن سیگار خودش بود، این سؤال را از وی پرسیدم! درحالی که سیگاری به من تعارف می کرد، با تکان دادن شانه ها و حرکت لب و سر به من عدم اطلاع خودش از این موضوع را فهماند…
رابطه بین پیشنهاد ارزش و پیشنهاد فروش منحصربه فرد
رابطه بین پیشنهاد ارزش و پیشنهاد فروش منحصربه فرد
گاهی اوقات، خوانندگان متون بازاریابی ممکن است بین دو عبارت پیشنهاد فروش منحصربه فرد و پیشنهاد ارزش دچار سردرگمی شوند و احساس کنند که این دو عبارت، یک معنای مشترک و دو حالت نوشتاری متفاوت دارد. در این مطلب به بیان تفاوت های موجود و شباهت های این دو مقوله می پردازیم…
اثر دوپامین – چرا رهبران فروش باید مغز تیم فروش خو
اثر دوپامین – چرا رهبران فروش باید مغز تیم فروش خو
چند وقت پیش، در حال قدم زدن در خیابان بودم و با خودم فکر می کردم که مردم واقعاً چرا سیگار مصرف می کنند. ناگهان با خانمی روبرو شدم که در حال روشن کردن سیگار خودش بود، این سؤال را از وی پرسیدم! درحالی که سیگاری به من تعارف می کرد، با تکان دادن شانه ها و حرکت لب و سر به من عدم اطلاع خودش از این موضوع را فهماند…
تأثیر شبکه های اجتماعی بر میزان فروش . . . فروش بی
تأثیر شبکه های اجتماعی بر میزان فروش . . . فروش بی
“آیا شبکه های اجتماعی بر میزان فروش تأثیرگذار هستند؟” یا “نرخ بازگشت شبکه های اجتماعی چقدر است؟” مطمئن باشید در طی زمانی که شما در حال پرسیدن این سؤال هستید . . .  تعداد بسیاری هستند که در حال تولید سرنخ های بیشتر بوده و تعداد بیشتری از این موارد را تبدیل به مشتری و فروش نهایی می کنند…
ده محصول دیجیتالی قابل فروش توسط کسب وکارهای خدمت
ده محصول دیجیتالی قابل فروش توسط کسب وکارهای خدمت
فروش یک محصول فیزیکی به صورت آنلاین در فضای تجارت الکترونیک با داشتن روش های خاص خودش، به نسبت ساده است. اما اگر یک کسب وکار خدماتی دارید، که در آن بجای ارائه محصولات ملموس محصول دیجیتالی به مشتری ارائه می کنید، تکلیف چیست؟ نکته خوب و جالب اینکه حتی اگر…