فروش

اشتراک گذاشته شده با :

بازده

۱۲ نکته‌ی مهم از روانشناسی فروش
۱۲ نکته‌ی مهم از روانشناسی فروش
بسیاری از نخبه‌های دنیای بازاریابی ایده‌های ساده‌گرایانه‌ای را در مورد روانشناسی فروش آموزش می‌دهند. آنها بر این نکته اصرار دارند که با استفاده از فهرستی از عوامل انگیزه بخش و هرم نیازها می‌توان موضوعی را به خوبی به مردم فهماند و از آنها استفاده کرد.
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت نقدی یا با کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است.   در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت به صورت نقدی یا از طریق کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است. دقیقا به همین دلیل ترغیب خریداران بالقوه از طریق تبلیغات مهم است و همیشه نیز مهم خواهد بود…
۱۰ قانون طلایی موفقیت در فروش
۱۰ قانون طلایی موفقیت در فروش
با بررسی هر مرحله از فرآیند فروش – در جهت معکوس – می توانید به این سوال پاسخ دهید؛ “چه چیزی به فروش کمک می کند؟” بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر موسسه ی گالوپ در مورد صداقت و رفتار اخلاقی کسب وکارهای حرفه ای، فروشندگان بیمه و ماشین بدترین جایگاه را در اختیار دارند…
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت نقدی یا با کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است.   در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت به صورت نقدی یا از طریق کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است. دقیقا به همین دلیل ترغیب خریداران بالقوه از طریق تبلیغات مهم است و همیشه نیز مهم خواهد بود…
فرایند ۴ مرحله ای برای ایجاد یک “ماشین فروش مقیاس
فرایند ۴ مرحله ای برای ایجاد یک “ماشین فروش مقیاس
مارک رابرگ کمک شایانی به شرکت هاب اسپات برای تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین شرکت ها در حوزه ی صنعت نرم افزار های خدماتی (SaaS : Software as a service) کرده است. مارک رابرگ یکی از اولین کارمندان این شرکت محسوب می شود ، و در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد درآمد مشغول به فعالیت است …
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت نقدی یا با کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است.   در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت به صورت نقدی یا از طریق کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است. دقیقا به همین دلیل ترغیب خریداران بالقوه از طریق تبلیغات مهم است و همیشه نیز مهم خواهد بود…
فرایند ۴ مرحله ای برای ایجاد یک “ماشین فروش مقیاس
فرایند ۴ مرحله ای برای ایجاد یک “ماشین فروش مقیاس
مارک رابرگ کمک شایانی به شرکت هاب اسپات برای تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین شرکت ها در حوزه ی صنعت نرم افزار های خدماتی (SaaS : Software as a service) کرده است. مارک رابرگ یکی از اولین کارمندان این شرکت محسوب می شود ، و در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد درآمد مشغول به فعالیت است …
۸ راهی که روابط عمومی به فروش کمک می کند
۸ راهی که روابط عمومی به فروش کمک می کند
آیا می دانستید روابط عمومی یکی از قدرتمندترین راه هایی است که می تواند به فروش پرشتاب کمک کند؟ در این جا ۸ راه را مطرح می کنیم که روابط عمومی به فروش کمک می کند و یک راه که کمکی نمی کند.   ۱.جلب توجه کنید تفاوت بزرگ بین روابط عمومی و تبلیغات این است که…
۱۰ قانون طلایی موفقیت در فروش
۱۰ قانون طلایی موفقیت در فروش
با بررسی هر مرحله از فرآیند فروش – در جهت معکوس – می توانید به این سوال پاسخ دهید؛ “چه چیزی به فروش کمک می کند؟” بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر موسسه ی گالوپ در مورد صداقت و رفتار اخلاقی کسب وکارهای حرفه ای، فروشندگان بیمه و ماشین بدترین جایگاه را در اختیار دارند…
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت نقدی یا با کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است.   در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت به صورت نقدی یا از طریق کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است. دقیقا به همین دلیل ترغیب خریداران بالقوه از طریق تبلیغات مهم است و همیشه نیز مهم خواهد بود…