فروش

اشتراک گذاشته شده با :

بازاریابی

با چه مهارت هایی به فروش خودم کمک کنم؟ – بخش دوم و
با چه مهارت هایی به فروش خودم کمک کنم؟ – بخش دوم و
در بخش اول از این مطلب به برخی از مهارت هایی که برای بازاریابی و پیشبرد فروش خودتان به آنها نیاز دارید اشاره شد و توضیحاتی ارائه کردیم که در این بخش دوم و پایانی به بقیه مهارت های لازم در این رابطه اشاره می کنم:   یک راه حل ارائه کنید مشتریان شما آن قدر باهوش هستند که خودشان بتوانند مشکلات را تشخیص دهند…
با چه مهارت هایی به فروش خودم کمک کنم؟ – بخش اول
با چه مهارت هایی به فروش خودم کمک کنم؟ – بخش اول
در اغلب کسب وکارها مالک کسب وکار و خود کسب کار درواقع باهم یکی بوده و جدا از هم نیستند. بنابراین، زمانی که در حال بازاریابی برای کسب وکار خودتان هستید، درواقع در حال بازاریابی خودتان هستید – اما این کار برای همه ساده نیست. در ادامه چند نکته و پیشنهاد را برای فروش بهتر خودتان و کسب وکار خودتان ارائه می کنم…
با چه مهارت هایی به فروش خودم کمک کنم؟ – بخش دوم و
با چه مهارت هایی به فروش خودم کمک کنم؟ – بخش دوم و
در بخش اول از این مطلب به برخی از مهارت هایی که برای بازاریابی و پیشبرد فروش خودتان به آنها نیاز دارید اشاره شد و توضیحاتی ارائه کردیم که در این بخش دوم و پایانی به بقیه مهارت های لازم در این رابطه اشاره می کنم:   یک راه حل ارائه کنید مشتریان شما آن قدر باهوش هستند که خودشان بتوانند مشکلات را تشخیص دهند…
با چه مهارت هایی به فروش خودم کمک کنم؟ – بخش اول
با چه مهارت هایی به فروش خودم کمک کنم؟ – بخش اول
در اغلب کسب وکارها مالک کسب وکار و خود کسب کار درواقع باهم یکی بوده و جدا از هم نیستند. بنابراین، زمانی که در حال بازاریابی برای کسب وکار خودتان هستید، درواقع در حال بازاریابی خودتان هستید – اما این کار برای همه ساده نیست. در ادامه چند نکته و پیشنهاد را برای فروش بهتر خودتان و کسب وکار خودتان ارائه می کنم…
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
یک قیف فروش مسیر حرکتی است که مشتریان بالقوه را جذب کرده و آن ها را از طریق فعالیت های بازاریابی از نقطه آگاهی از محصول شما تا علاقه مند شدن، تمایل داشتن و نهایتاً فروش به آن ها می رساند. اما ببینیم چطور باید آن را درست کنیم؟ یکی از مهم ترین کارهایی که…
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
یک قیف فروش مسیر حرکتی است که مشتریان بالقوه را جذب کرده و آن ها را از طریق فعالیت های بازاریابی از نقطه آگاهی از محصول شما تا علاقه مند شدن، تمایل داشتن و نهایتاً فروش به آن ها می رساند. اما ببینیم چطور باید آن را درست کنیم؟ یکی از مهم ترین کارهایی که…
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
چگونه یک قیف فروش درست کنیم؟
یک قیف فروش مسیر حرکتی است که مشتریان بالقوه را جذب کرده و آن ها را از طریق فعالیت های بازاریابی از نقطه آگاهی از محصول شما تا علاقه مند شدن، تمایل داشتن و نهایتاً فروش به آن ها می رساند. اما ببینیم چطور باید آن را درست کنیم؟ یکی از مهم ترین کارهایی که…
نُه روش برای افزایش فروش
نُه روش برای افزایش فروش
حتی اگر یک فروشنده خوب و موفق هم باشید، همیشه راه هایی برای رشد و بهبود عملکرد شما وجود دارد. در ادامه نکاتی را برای شما یادآور می شویم که برای عبور از حدود درآمدی گذشته خود و افزایش فروش نیاز دارید:   1- محصول خودتان را بفروشید مهم نیست که مشغول فروش چه چیزی هستید، باید تمام زیر و بم محصول و خدمات خود را به خوبی بشناسید…
۱۳ راه افزایش فروش خرده فروشی
۱۳ راه افزایش فروش خرده فروشی
راه های افزایش فروش خرده فروشی موضوع این نوشتار است. بی تردید هدف هر کسب و کاری جذب مشتری است و این امر هم صورت نمی‌پذیرد به جز از طریق بازاریابی. خرده‌فروشان موفق انسان‌های چندان متفاوتی نیستند بلکه آنها تنها نکاتی را آموخته‌اند که به پول درآوردن یاری می‌رساند.
۱۲ نکته‌ی مهم از روانشناسی فروش
۱۲ نکته‌ی مهم از روانشناسی فروش
بسیاری از نخبه‌های دنیای بازاریابی ایده‌های ساده‌گرایانه‌ای را در مورد روانشناسی فروش آموزش می‌دهند. آنها بر این نکته اصرار دارند که با استفاده از فهرستی از عوامل انگیزه بخش و هرم نیازها می‌توان موضوعی را به خوبی به مردم فهماند و از آنها استفاده کرد.