فروش

اشتراک گذاشته شده با :

ایران

۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت نقدی یا با کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است.   در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت به صورت نقدی یا از طریق کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است. دقیقا به همین دلیل ترغیب خریداران بالقوه از طریق تبلیغات مهم است و همیشه نیز مهم خواهد بود…
۱۰ قانون طلایی موفقیت در فروش
۱۰ قانون طلایی موفقیت در فروش
با بررسی هر مرحله از فرآیند فروش – در جهت معکوس – می توانید به این سوال پاسخ دهید؛ “چه چیزی به فروش کمک می کند؟” بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر موسسه ی گالوپ در مورد صداقت و رفتار اخلاقی کسب وکارهای حرفه ای، فروشندگان بیمه و ماشین بدترین جایگاه را در اختیار دارند…
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت نقدی یا با کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است.   در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت به صورت نقدی یا از طریق کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است. دقیقا به همین دلیل ترغیب خریداران بالقوه از طریق تبلیغات مهم است و همیشه نیز مهم خواهد بود…
فرایند ۴ مرحله ای برای ایجاد یک “ماشین فروش مقیاس
فرایند ۴ مرحله ای برای ایجاد یک “ماشین فروش مقیاس
مارک رابرگ کمک شایانی به شرکت هاب اسپات برای تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین شرکت ها در حوزه ی صنعت نرم افزار های خدماتی (SaaS : Software as a service) کرده است. مارک رابرگ یکی از اولین کارمندان این شرکت محسوب می شود ، و در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد درآمد مشغول به فعالیت است …
فروش نفت ایران آزاد شد
فروش نفت ایران آزاد شد
چندسالی است که فروش نفت ایران به علت تحریم و تهدید مشتریان نفتی ایران به انزوای اقتصادی، از سوی امریکا دچار خلل شده و کاهش حدود ١،۵میلیون بشکه‌‏ای را تجربه کرده است. البته ایران در این مدت به تولید نفت خام بدون هیچ مشکلی ادامه داد، در حالی ‏که خریداری برای نفت تولیدشده وجود نداشت. پس از توافق پایانی هسته‌‏ای صورت‌گرفته در وین که از آن با نام توافقی تاریخی یاد می‌شود و نرمش دو کشور ایران و امریکا با یکدیگر، گویا دوباره امریکایی‌ها بر طبل توافق کوبیده‏‌اند و مجوز فروش نفت ایران را صادر کرده‌‏اند، البته به گفته مدیر امور بین‌‏الملل شرکت ملی نفت ایران، کشور در خرید نفت ایران تحریم بوده نه در فروش نفت‌خام. *صدور مجوز فروش نفت ایران از سوی امریکا به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از نشریه تخصصی آرگوس‌مدیا از واشنگتن، وزارتخانه‏‌های خزانه‏‌داری و امور خارجه امریکا روز جمعه (١۶ مرداد ماه) دستورالعملی درباره نحوه خرید نفت و محصولات پتروشیمی از ایران در دوران پیش از نهایی‌شدن تحریم‏‌های غرب علیه این کشور منتشر کردند که طی آن دولت امریکا به خریداران نفتی ایران اجازه می‌دهد تا زمان اجرایی‌شدن کامل توافق هسته‏‌ای و لغو تحریم‌‏ها علیه ایران، از تهران نفت خام بخرند. بنا بر این گزارش، در طول مذاکرات هسته‌ی، صادرات نفت خام ایران به یک‌میلیون تا یک میلیون و صد هزار بشکه در روز محدود شده بود و این در حالی است که این کشور پیش از وضع تحریم‏‌ها در سال ٢٠١٢ روزانه ۲ میلیون و ۵٠٠‏ هزار بشکه نفت صادر می‏‌کرد. شش کشور چین، ژاپن، کره‌جنوبی، تایوان، هند و ترکیه از مشتریان اصلی نفت خام ایران به ‌شمار می‏‌آیند. قوانین ایالات‌متحده‌امریکا به رییس‌‏جمهوری این کشور این اجازه را می‌دهد تا تحریم‏‌هایی علیه بانک‌های کشورهای دیگر که از کاهش خرید خود از نفت ایران سر باز زنند، وضع کند؛ البته دولت امریکا قول داده است که به مؤسسه‏‌های مالی در این کشورها کاری نداشته باشد، همچنین تحریم‏‌های امریکا، شرکت‌های غیر‏امریکایی را که به این معاملات کمک کنند، شامل نمی‏‌شود. اجازه صادرات محصولات پتروشیمی به ایران برای ١۴ کشور باراک اوباما، رییس‏‌جمهوری امریکا، ‌پنجم آگوست (١۴ مردادماه) امکان تلاش برای قطع روابط مالی با پکن را زیر سؤال برد و گفت: از آنجا که چین طرف اصلی بدهی‏‌های امریکاست، این امر امکان‏‌پذیر نیست. وی همچنین هشدار داد که این کار می‏‌تواند اختلال زیادی در اقتصاد امریکا به وجود آورد و احتمال دارد که این کار ارزش دلار امریکا را در جهان با خدشه روبه‌رو کند. امریکا همچنین به ١۴‏کشور اجازه صادرات محصولات پتروشیمی به ایران را صادر کرده است، مقام‏‌های دولت امریکا برآورد کرده‌اند که ممکن است شش تا ٩ ماه زمان برای اجرایی‌کردن مفاد توافق هسته‏‌ای ایران نیاز باشد. کنگره امریکا قرار است روز ١٧ سپتامبر (٢۶ شهریور) در یک رأی‏‌گیری داخلی نظر خود را درباره این توافق اعلام کند، البته به نظر می‏‌رسد که در صورت تصویب هرگونه لایحه‌‏ای مبنی‌بر مخالفت با توافق هسته‌‏ای، اوباما آن را وتو کند. رییس‌جمهوری امریکا برای ماندگار کردن وتوی خود باید نظر موافق ٣۴ نماینده دموکرات کنگره را به‌دست آورد، اما مشکل اینجاست که اوباما این تعداد دموکرات را در اختیار ندارد. چارلز شومر، یک سناتور اهل نیویورک، که به نظر می‏‌رسد در سال ٢٠١٧ رهبر دموکرات‏ها در سنا شود، روز پنجشنبه (١۵ مردادماه) عنوان کرد که با این توافق مخالفت می‏‌کند. مقام‏های امریکایی پیش‏بینی کرده‌‏اند که در صورت لغو تحریم‏‌ها، ایران به ۵۶ میلیارد دلار ارز دسترسی پیدا می‏‌کند. ایران در خرید نفت خام تحریم است و نه در فروش آن سیدمحسن قمصری، مدیر امور بین‌‏الملل شرکت ملی نفت در گفت‌وگویی با «شرق» درباره صحت و سقم این خبر می‌گوید: این خبر مشخص نیست صحت داشته و مبنای اعلام آن از سوی «آرگوس مدیا» منبعی موثق است یا خیر. باید صحت آن را از مشتریان نفتی ایران جویا شد که آیا به آنها اعلام شده است که ممنوعیتی برای فروش نفت ایران وجود ندارد یا خیر. قمصری با تأکید بر اینکه ایران در خرید نفت خود دچار تحریم است و نه در فروش آن و این ادعا مفهومی ندارد، تصریح کرد: در صورت صحت این خبر دست مشتریان نفتی ایران برای انتخاب بین نفت خام ایران و دیگر کشورها باز خواهد بود و به‌ این‌ترتیب بنا بر قاعده، فروش نفت خام ایران با افزایش روبه‌رو می‌شود. این مقام مسئول با بیان اینکه ایران همان‌طور که وزیر نفت نیز اشاره کرده توانایی افزایش ۵٠٠ هزار بشکه نفت خام در روز را دارد و تمام سیستم‏‌ها برای این مسئله تست شده و آماده‌‏اند. به گفته وی، هم‏اکنون فقط جزیره خارک ١٣ اسکله بارگیری دارد که یکی از بزرگ‌ترین ترمینال‏‌های نفتی جهان به شمار می‌رود و آمادگی پذیرش نفت‌کش‏‌های بیشتری از جهان را دارد، بنابراین اگر مشکلات سیاسی تحریم‏‌ها لغو شود از دید فنی مشکلی وجود نخواهد داشت. قمصری همچنین قیمت جهانی نفت و رفتار بازار را قابل پیش‏‌بینی ندانست و گفت: با این‌حال بنا بر اصول اقتصادی با افزایش عرضه در بازار از سوی ایران، قیمت جهانی نفت با کاهش روبه‌رو خواهد شد. صدور دستور افزایش ۵٠٠ هزار بشکه‏ای از سوی زنگنه هم‌زمان با انتشار این خبر در خبرگزاری‏‌های ایران، بیژن زنگنه، وزیر نفت به وعده خود جامه عمل پوشید و در نامه‌ای به مدیران شرکت‌های بهره‌‏بردار نفت و گاز، امور بین‌الملل شرکت نفت و شرکت پایانه‌های نفتی دستور افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید و صادرات روزانه نفت ایران را صادر کرد. به گزارش مهر، بیژن عالی‏پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، به‏عنوان بزرگ‌ترین شرکت بهره‌‏بردار نفتی ایران با اعلام اینکه مناطق نفت‌خیز جنوب به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت ایران، حدود ۸۳ درصد نفت و ۱۶ درصد گاز کشور را تأمین می‌کنند، گفت: با توجه به توافق انجام‌شده و لغو تحریم‌ها و همچنین فراهم‌شدن زمینه صادرات بیشتر نفت، آمادگی داریم در مدت سه روز توان تولید نفت خام را به میزان حداکثری که مورد نظر وزیر نفت است، افزایش دهیم. سیدپیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه‌‏های نفتی، هم اردیبهشت ‏ماه امسال در گفت‌وگو با مهر از افزایش توان صادرات نفت در پایانه‌های نفتی ایران به شش میلیون بشکه در روز خبر داده و اعلام کرده بود: در صورت افزایش ظرفیت تولید و صادرات نفت، ظرفیت عملیاتی لازم برای صادرات نفت در پایانه‌ها وجود دارد. رکن‏الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، هم با بیان اینکه هم‌اکنون ساختار و برنامه ویژه این افزایش تولید و صادرات نفت تعریف شده، گفته است: در قالب یک برنامه کوتاه‌‏مدت دوماهه پس از لغو تحریم‌ها، ظرفیت جذب بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰‌ هزار بشکه اضافه‌تولید نفت برای ایران وجود ندارد. براین‌اساس شرکت ملی نفت ایران می‌تواند تولید نفتش را در کمتر از یک ماه به این ارقام افزایش دهد. سایت کسب و کار بازده منبع: شرق     (مشاهده ۵ نفر, فقط امروز) هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده این مطالب هم احتمالا دوست دارید ۴ مشتری اهریمنی کسب و کار شما و نحوه کنار آمدن با آن‌ها بورس ناتوان در جذب و افزایش سرمایه‌گذاران حضور چشم بادامی‌ها در صنایع بالادستی/ تمایل ۱۰۰۰ شرکت ژاپنی برای حضور در ایران ۷ عجیب و غریب‌ترین عادات غذا خوردن در جهان ۵ اشتباه رایج فروشندگان در مذاکرات ۵ راهکار برای دوره‌ی افت فروش در کسب و کار
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
۳ مرحله برای تبلیغ فروش اثربخش
در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت نقدی یا با کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است.   در شرایط چالش برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت به صورت نقدی یا از طریق کارت های اعتباری یک فرایند آهسته و طاقت فرسا است. دقیقا به همین دلیل ترغیب خریداران بالقوه از طریق تبلیغات مهم است و همیشه نیز مهم خواهد بود…