فروش

اشتراک گذاشته شده با :

آمازون

فروش چند روزه اکس باکس وان اکس بیش از فروش یک ساله PS4 Pro
فروش چند روزه اکس باکس وان اکس بیش از فروش یک ساله PS4 Pro
مایکروسافت واژه جالبی در توصیف اکس باکس وان اکس به‌کار برده است، ردموندی ها قدرتمندترین کنسول تاریخ را یک هیولا نامیده اند. این توصیف البته کاملا با توان بالای این کنسول همخوانی دارد. آمارها نیز حکایت از عملکرد بسیار خوب این کنسول در بازار دارند. به‌نظر می‌رسد این هیولا آمده تا بازی را به نفع مایکروسافت برگرداند. منابع خبری ما که در فروشگاه های عرضه کننده اکس باکس وان اکس نظیر آمازون و بست بای فعالیت دارند، عنوان کرده اند که تعداد زیادی از این کنسول را در انبارهای خود ذخیره کرده بودند و انتظار داشتند این موجودی در حدود یک هفته کفاف خواسته بازار را بدهد. اما به واسطه عطش بالای بازار موجودی این کنسول ۴K در بسیاری از بازارهای سراسر دنیا در مدت کوتاهی به اتمام رسید. البته که موجودی ابتدایی این محصول چند میلیون دستگاه نبوده اما اتمام موجودی در مدت بسیار کوتاه نشان از استقبال بالای مشتریان از جدیدترین کنسول مایکروسافت است. آمار فروش سایت آمازون درک بهترین از میزان موفقیت اکس باکس وان اکس به ما می‌دهد، این کنسول تنها در چند روز اخیر که از عرضه آن گذشته توانسته مهمترین رقیب خود یعنی PS4 Pro را در لیست پر فروشترین محصولات سال ۲۰۱۷ آمازون در ایالات متحده کنار بزند. شروع طوفانی اکس باکس وان اکس نشان دهنده جهت گیری درست فیل اسپنسر مدیر بخش اکس باکس مایکروسافت است. فروش فوق العاده اکس باکس وان اکس را برای اولین بار دنیل احمد تحلیلگر موسسه Niko Partners متوجه شد، وی برای اولین بار اعلام داشت که اکس باکس وان اکس توانسته PS4 Pro را در لیست فروش سال ۲۰۱۷ آمازون کنار بزند، این مهم در شرایطی رخ داده که کنسول سونی در تمام مدت سال حراج خورده و با تخفیف عرضه شده بود. دنیل احمد در توییتی اظهار داشته: پیش فروش اکس باکس وان اکس در آمازون بسیار خوب پیش رفته است. میزان پیش فروش این کنسول از کل فروش PS4 Pro در سال ۲۰۱۷ آمازون بیشتر بوده است. فروش موفق در آمازون آمریکا نشانه خوبی است که دیگر فروشندگان نیز وضعیت فروش خوبی را تجربه کرده اند، البته در حال حاضر نمی‌توان میزان کلی فروش را برآورد کرد چرا که پیش فروش محصول تازه شروع شده، اما فروش فوق العاده در بدو ورود به بازار می‌تواند آینده درخشانی را برای پلتفرم اکس باکس ترسیم کند. در حال حاضر ۲۰ درصد از کل فروش PS4 به فروش نسخه پرو که روزلوشنی بیش از HD را دارا است و در اندک مواردی (بازی های سبک) توان رسیدن به رزولوشن ۴K را نیز دارا است، اختصاص یافته است. این در حالی است که اکس باکس وان اکس ۵۰ درصد توان بیشتری را در قیاس با رقیب خود دارد و توسعه دهندگان را قادر ساخته تا راحت تر به کیفیت ۴K دست پیدا کنند. علاوه بر رزولوشن بالاتر، این کنسول قابلیت های گرافیکی نظیر بهبود نمایش فواصل دور، سایه زنی به مراتب بهتر و در نهایت کیفیت بهتر بافت های گرافیکی و… را نیز به ارمغان آورده است. حراج PS4 Pro در آمازون ادامه دارد، اما اکس باکس وان اکس در همین چند روز پیش فروش توانسته کنسول سونی را به حاشیه براند، این شروع را می‌توان مقدمه پیروزی های بیشتر پلتفرم اکس باکس در مقابل رقیب دانست. به‌نظر شما آیا اکس باکس وان اکس می‌تواند مایکروسافت را به فاتح کنسول های میان نسلی بدل سازد؟ آیا شما هم قصد خرید این کنسول قدرتمند را دارید؟ لینک مطلب 16 منبع : WINDOWS CENTRAL پنج شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ ۲۰:۰۰ ۹ نظر محسن توکلی اخبار , اخبار اکس باکس , رسانه , ویدیو 454 پست محسن توکلی گویند کامپیوتر همه جوره خوش است،نه خیر عزیز فقط سرفس خوش است!
پنج تصور اشتباه درباره فروش در سایت آمازون
پنج تصور اشتباه درباره فروش در سایت آمازون
پنج تصور اشتباه درباره فروش در سایت آمازونReviewed by مدیر سایت on May 12Rating: 5.0پنج تصور اشتباه درباره فروش در فروشگاه آمازون ممکن است شنیده باشید که سایت آمازون انتظار دارد در دو سال آینده به فروش 100 میلیارد دلار در سال برسد! اما نکته‌ای که شاید نشنیده‌اید این است که 40 درصد فروش کالا این فروشگاه اینترنتی به شخص سوم معامله یعنی فروشندگان ثالث و واسطه‌ها تعلق دارد! این بدان معناست که بیش از 40 میلیارد دلار فروش سایت آمازون در اختیار فروشندگان ثالث است. سایت آمازون ممکن است بزرگترین خرده فروش اینترنتی امریکای شمالی باشد اما واسطه‌ها و سوداگران منفعت بیشتری از وجود آمازون می برند. این تنها سورپرایزی نیست که شما در اقتصاد و بازاریابی به آن برخورد می کنید. اگرعلاقمند به این هستید که در درآمد آمازون سهیم باشید، اینجا درباره 5 تصور اشتباه درباره آمازون حرف می‌زنیم که امکان دارد با تصورات شما انطباق نداشته باشد: 1.سایت آمازون فقط یک وبسایت است! سایت آمازون شاه‌ِ سایت‌های تجارت الکترونیک است؛ همانگونه که طرفداران روابط اجتماعی به سراغ فیسبوک می‌روند و یا جست‌وجوگران اینترنتی جواب خود را در گوگل پیدا می‌کنند، خریداران اینترنتی هم به سمت آمازون یورش می‌آورند. با در نظر گرفتن 100 میلیار دلار فروش سالانه، مطمئنا آمازون سر دسته سایت‌های تجارت الکترونیک است. این جایگاه بر اساس اعتمادی به دست آمده است که به آمازون وجود دارد. اینکه اطلاعات خرید مشتریان را ذخیره و حفظ می‌کند و اینکه تمام مشتریان واجد شرایط، محصولات خود را نهایتا در دوروز دریافت می‌کنند. بنابراین وقتی صحبت از تجارت الکترونیک می‌شود، نمی‌توان بر آمازون پیروز شد. اما اگر شما در موفقیت تجارت الکترونیک خود جدی هستید شانس خود را با فروش در آمازون هم می‌توانید بیازمایید. 2.فروش در سایت آمازون باید سخت و مشکل باشد! ممکن است فکر کنید تغییر از حالتی که همه کارهای فروش را خودتان انجام می‌دادید به حالتی که فروش محصولات را در آمازون انجام دهید، دشوار باشد اما  به فروش در آمازون آسان تر باشد اما حقیقت این است که آمازون برای بسیاری از تجار یا بازرگانان زندگی را آسانتر کرده است! در ازای پورسانتی اندک، آمازون کارها را کامل انجام می‌دهد و خدمات مشتریان را هم برآورده می‌سازد. به این معنی که با صفر دقیقه تماس تلفنی، عدم وجود کوچکترین مشکل در حمل و نقل کالا برای فروشنده‌ها و بدون هیچ‌ استرسی تمام کاری که شما باید بکنید این است که فقط کالای خود را بفرستید و دیگر بقیه فعالیت ها با آمازون است! 3.امروزه شما نمی توانید در فروش آمازون موفق باشید! ما در شرکت خودمان هرماه بارها داستان موفقیت فروشنده های آمازون را می شنویم. داستان‌هایی درباره فروشندگانی که از صفر به جایگاه قابل قبولی رسیده اند، آن هم تنها در چند هفته. اگر شما فکر می کنید که قایق (موقعیت) خود را در بندر آمازون از دست داده‌اید اشتباه می کنید زیرا هنوز هم فضا برای موفقیت و قایق شما در اسکله وجود دارد. 4.سایت آمازون در حال حاضر برای ورود زیادی شلوغ است! می‌تواند به نظر دلهره آور باشد که با وجود 2 میلیون فروشنده وارد بازار فروش آمازون شد، اما این را در نظر بگیرید که بالغ بر یک میلیارد محصول برای فروش در سرتاسر جهان در آمازون وجود دارد و 200 میلیون محصول برای فروش در ایالت متحده. پس در نتیجه جای ورود برای شما نیز وجود دارد. آمازون تنها در یک فروش فوق‌العاده توانست 16 میلیون کالا را از طریق فروشندگان بفروشد که 50 درصد رشد نسبت به فروش سال گذشته خودش داشت. آمازون به هیچ عنوان نشانی از آهسته شدن تجارتش ندارد بنابراین با این ارقام می‌توان رشد مطمئنی را برای سال بعد تجاری آمازون در نظر گرفت. 5.کافیه لیست محصولاتتان را در سایت آمازون قرار دهید  تا موفقیت را کسب کنید! موفقیت با یک محصول جدید در آمازون نیازمند سعی و تلاش است. اگر فکر می‌کنید با قراردادن محصولات در سایت و نوشتن یک توضیح عمومی درباره آن، فروش خوبی هم به دست می‌آید، اشتباه می‌کنید. درست است که هنوز برای ورود به آمازون دیر نیست، اما به این معنی هم نیست که باید وقت و انرژی کمتری برای بازاریابی گذاشت. بهینه‌سازی لیست محصولات در آمازون اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل شمار فروشندگانی که از خدمات AMZ استفاده می‌کنند روز به روز افزایش می‌یابد. چون فروشندگان می‌دانند افزایش میزان فروش،‌ سود منظمی را به همراه دارد، نرم‌افزار AMZ هم در این مسیر به آن‌‌ها کمک می‌کند. ترجمه توسط cheapsafar منبع سایت entrepreneur کلمات کلیدی : پی پال ,پی پل ,ویزا کارت ,وقت سفارت ,خرید از آمازون ,پرداخت ارزی ,پرداخت دلاری
نگاهی به آمار فروش آمازون و Best Buy؛ پرفروش ترین…
نگاهی به آمار فروش آمازون و Best Buy؛ پرفروش ترین…
ساعت های هوشمند آرام آرام در حال باز کردن جای خود در بازار هستند و تولید کنندگان بزرگ تلفن های هوشمند حضور پر رنگی در این میان دارند. این نتیجه بررسی آمار فروش سایت های آمازون و Best Buy در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۵ به شمار می رود که توسط موسسه JeeQ Data ارائه شده است. برای مشاهده جزئیات این آمار در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. بر اساس بررسی این موسسه، U8 U Watch Bluetooth پر فروش ترین ساعت هوشمند آمازون در بازه زمانی سه ماهه گذشته سال جاری میلادی بوده و پس از آن نسخه مشکی رنگ موتو ۳۶۰ موتورولا قرار دارد. Pebble مشکی در این لیست مقام سوم را در اختیار دارد، پس از آن رنگ خاکستری مدل ۴۲ میلی متری اپل واچ با بند مشکی قرار دارد و مقام پنجم نیز به Singe Bluetooth 4.0 با بند مشکی تعلق گرفته است. بررسی آمار کلی فروش همه مدل ها نیز نشان می دهد موتورولا با ۱۹.۲۳ درصد بیشترین سهم بازار را در اختیار خود داشته و پس از آن Pebble با ۱۴.۷۵ مشاهده می شود. UZOU سازنده دیگری است که با ۱۴.۴۳ درصد مقام سوم را در اختیار دارد و در مقام های چهارم و پنجم نیز سامسونگ با ۱۰.۶ و اپل با ۷.۴۳ درصد حضور دارند. در Best Buy اما آمار فروش سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ به شکل متفاوتی رقم خورده و در این سایت رنگ مشکی نسخه بزرگ و کوچک ساعت هوشمند Surge ساخت Fitbit مقام های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند. مقام های سوم و چهارم این لیست به نسخه مشکی Gear Fit و Gear 2 Neo سامسونگ تعلق گرفته و در مقام پنجم نیز مدل Time از Pebble مشاهده می شود. موتورولا با نسخه های مشکی، نقره ای و طلایی موتو ۳۶۰ مقام های ششم، هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده، در مقام نهم Gear S سامسونگ و در نهایت نیز مقام دهم به نسخه مشکی رنگ مدل اولیه ساعت هوشمند Pebble تعلق دارد. در مورد آمار کلی فروش همه مدل ها نیز باید بگوییم موتورولا در Best Buy هم با ۲۷.۹۳ درصد بیشترین سهم بازار را برای خود رقم زده، این بار اما سامسونگ با فاصله کم و رقم ۲۶.۳۰ درصد در مقام دوم حضور دارد. در مقام سوم و چهارم لیست Fitbit با ۲۰.۱۱ درصد و Pebble با ۱۷.۱۷ درصد مشاهده می شوند و در نهایت نیز رتبه پنجم بیشترین میزان فروش این ابزارهای پوشیدنی در بازه یاد شده با ۵.۵۴ درصد به مایکروسافت تعلق گرفته است. البته باید توجه داشته باشید سایت Best Buy در بازه مورد بررسی اپل واچ را به فروش نمی رسانده و با اضافه شدن این محصول در حال حاضر، احتمالاً در ماه های آینده شاهد ارائه آمار های متفاوتی از سوی این وب سایت خواهیم بود.